Журнал

Облаштування приймального пункту хімчистки. З чого починається хімчистка?

Облаштування приймального пункту хімчистки

Якщо театр, як відомо, розпочинається з вішалки, то хімчистка – із приймального пункту. Саме приймальний пункт є візитівкою фірми.

Облаштовуючи приймальний пункт, частіше ми дбаємо про зручність роботи персоналу та забуваємо про комфорт клієнта. Адже саме про це нам слід подбати насамперед. До речі про чергу, коли вона з'являється, роздратування клієнта, викликане очікуванням, можна згладити наявністю зручних крісел, цікавими журналами та приємною музикою. А для приватних клієнтів вашої хімчистки бажано організувати куточок, де вони можуть переодягнутися в чисті речі та одразу ж здати ті, до яких прийшли.

В одній із хімчисток, під час дощу довелося навіть спостерігати, як працівник фірми зустрічав клієнтів, що виходять з машини із парасолькою. І таке буває.

Однак подібне облаштування приймального пункту не у всіх фірмах. Нова тенденція їх розміщення у вигляді столів серед магазину (нерідко продовольчого) позбавляє можливості створити зручності для клієнтів, не кажучи вже про дотримання елементарних норм гігієни (про них ми розповімо в наступному номері журналу). Саме рівень сервісу визначає бажання замовника знову звернутися саме до вашого приймального пункту.

Перелік документів, які мають знаходитись на приймальному пункті.

  1. Правила побутового обслуговування населення.
  2. Витяг із Закону України «Про захист прав споживачів», розділ надання послуг.
  3. Перелік побутових послуг.
  4. Інформація про повне найменування виконавця, його адресу, номери телефонів, ПІБ керівника (власника)
  5. Копії свідоцтв про державну реєстрацію, сертифікати відповідності на послуги, що підлягають обов'язковій сертифікації, а також копії торгових патентів, спеціальних розміщень (ліцензій) за видами послуг, що підлягають патентуванню, ліцензуванню.
  6. Зразки матеріалів та затверджених у встановленому порядку виробів.
  7. Ціни та тарифи на послуги, матеріали та вироби.
  8. Перелік нормативно-технічних документів, вимогам яких мають відповідати послуги.
  9. Гарантійні зобов'язання виконавця послуг.
  10. Інформація про працівників, які обслуговують замовників, номери телефонів місцевих органів виконавчої влади, територіальні державні органи захисту споживачів, перелік категорій громадян, яким надаються пільги.
  11. Книга заяв та пропозицій.

При перевірці роботи приймального пункту звертається увага на доступність перелічених вище документів для клієнтів і перевіряючих. Скринька столу приймальниці не розглядається органами, що перевіряють, як «доступне місце».

Надати весь перелік необхідних документів найдоцільніше у вигляді «куточка замовника», причому не обов'язково розміщувати кожен документ окремо, інакше Ваш приймальний пункт буде схожий на одну велику дошку оголошень. Деякі документи можна зібрати в одну папку (такі як перелік нормативно-технічних документів, правила побутового обслуговування населення, витяг із ЗУ «Про захист прав споживачів»).

Прейскурант має бути з «мокрою» печаткою та підписом керівника.

Гарантійні зобов'язання мають бути і на куточку замовника, і на гарантійному талоні, що видається разом із виконаним замовленням.

Найчастіше перевіряючі інспектора вимагають наявність ПІБ працівників приймального пункту не лише на «куточку замовника», а й на персональному бейджі.

Не забувай про те, що на кожен запис у «Книзі заяв та пропозицій» керівництво зобов'язане відреагувати або письмовою відповіддю у самій книзі, або відповіддю у книзі та листом замовнику (бажано з повідомленням).